Post Terkini

Saturday, June 25, 2011

MM NORA



pic from FB MM NORA

Jom kawan2.. malam ni kite layan mari menari musim ke- 2.. selalu nye x layan rancangan ni.. tp sebab tahun ni ada pasangan NORA haruslah memberi sokongan kan.. tambahan pulak si lelaki adalah school mate masa sekolah dulu..kelas pun sebelah2 je..kitorang panggil dia dengan nama ulie je..
hmm dalam kumpulan ray so far pasangan dia paling mantap.. si ulie ni memang dari sekolah aktif menari.. geng2 menari dia pun kebanyakan aku kenal.. biasala negeri Johor memang terkenal dengan tarian zapin.. kalau tengok persembahan diorang zaman sekolah memang mantap kot.. x sangka plak aktiviti diorang ni akhirnya jadi sumber rezeki.. sekarang dah jadi artis budaya..
so jomla warga Segamat yang baca blog ni undi si ulie ni.. aku tau korang pun kenal kan.. almaklumlah kebanyakan yang baca blog ni pun budak2 sts kan...
untuk uli dan pasangan.. selamat berjaya ye.. gud luck

Post a Comment