Post Terkini

Wednesday, June 1, 2011

"Ulangtahun ke-3 Nusha"

owhh.. baru pasan ada tag dari Anne.. so haruslah merajinkan diri join the contest.. manala tau kot2 ada rezeki aku kali ni..hehehe.. sempena ulang tahun ke-3 nusha



Ucapan ini ditujukan khas untuk miss nusha
Selamat ulang tahun ke-3 buat nusha n pasangan.. tiga tahun bukan masa yang singkat.. dari malu2 rimau sampaila dh boleh share segala macam perasaan dengan tersayang.. memang membahagiakan..betul tak?? bila nak tdo teringatkan dia.. lagi2 bila tengok drama2 romantik.. mesti duk terbayang cik abang sayang.. apatah lagi kalau tengok drama NORA ELENA.. seronok kan.. itulah adat bercinta.. selalu bermain dengan angan2 yang indah..


Tp ingatlah.. itu semua ada batasnya.. Nusha jagalah hubungan ni baik2.. jangan sia2kan 3 tahun perkenalan korang.. terimalah dia seadanya..sebabnya?? kalau sekarang Nusha tak terima seadanya macam mana plak nak hadapi bila dh bersama secara sah.. bak kata orang " Bila dah dapat lesen P nanti, semua akan terbongkar..luar dan dalam"...masa tu kita ibarat mengenali dia semula.. so ucapan khas untuk Nusha " jaga cik Abang baik2..jaga hubungan yang dah tempuh 3 tahun ni, pastikan berakhir di jinjang pelamin dan yang terakhir.. gud luck untuk nusha.. moga dia jodoh terbaik untuk mu.. amin...


saya tag my sis wani..sebab dia memang pandai menulis2 ucapan ni..


Post a Comment