Post Terkini

Friday, January 30, 2015

yesss.. fuhh legaaa

Alhamdulillah sesi interview pengawas tahun ni dah pun berakhir.. Lega rasanya setelah hanpir setiap hari work hour 8.00 -6.40..   tahap kepetahan dan keyakinan budak2. pun aku tengok makin tahun makin meningkat.. cerdik sungguh diorang ni.. cuma itulah, interview yang ni just nak tengok keyakinan dan keberanian diorang..  jadi tak nampak lagi watak sebenar budak2 ni..  apapun, kita tengok bila diorang dah jadi pengawas pelatih, dah pergi camping dan interview kedua nanti..sebab lepas ni baru boleh tgk betul2 kredibiliti diorang sebagai pengawas.. moga2 kami tak tersalah pilih
Post a Comment