Post Terkini

Monday, January 26, 2015

Koleksi cermin 2 mata en suami

carmin mata

Saja nak tunjuk kolesi en suami.. Ada 6 kesemuanya..Takdelah banyak pun.. Tapi semua tu dia pakai.. Ada yang untuk bergaya, ada yang untuk sport, ada yang untuk kegunaan harian, ada yang untuk kesihatan mata..Ada yang dwi fungsi..  Huhu aku ni tak pandai tentang spek ni.. Selalu ikut je dia g beli.. Dan rasanya tak pernahla dia ni setakat tukar cermin atau tukat bingkai je.. Minta ambil yang satu set terus.. Tapi mujurla semua tu dia pakai lagi.. Kalau tidak, mau bising gak mulut ni.. Dan yang bestnye.. Kengkadang aku dapat gak tempias meneman.. Buat yang mata sihat cam aku ni, haruslah spek yang gelap kan.. Untung badan.. hihi... Tapi aku memang xde langsung la koleksi cam dia.. Kalau dalam kete nak tdo, baru pakai spek..Haha boleh gitu..

Oklah itu je nak cite.. saje nak memperbanyakkan entry.. Nak buat entry jalan2 panjang plak nanti.. Mata dah ngantuks sangat ni.. Daaa..ZZZZZzzzzzzzz..


Post a Comment