Post Terkini

Friday, January 9, 2015

Menu malam tadi

Malam tadi.. Agak meriah menu aku untuk suami tercinta..Chewahhh.. Masak ala-ala kat kedai seafood kengkononnya.. Cer tengokkk....

Sotong goreng tepung
Sotong goreng tepung
Siakap sweet sour
Siakap sweet sour
Sayur campur
Sayur campur
telur dadar
Telur dadar
tomyam campur
Tomyam campur

Haha banyak kan lauk kitorang.. Untuk perut berdua je kot.. Siakap tu selalu setengah ekor je..Kali ni aku bantai masak sekor terus.. Kemain yakin dapat abiskan lauk pauk ni..Hahaha.. mimpii... 

Tapi-tapi... cer tengok gambar kat bawah ni..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Apa yang kurang?? Cer teka??? Hahaha.. sekali nasi tak masak daaaa... Confident suruh laki angkatkan nasi.. rupa2nya aku tak tekan cook pun.. Hahaha sudahnya aku ratah lauk je dulu.. En laki pun sama. Bila nasi dah masak, baru aku tuang kan ke dia.. Aku??? Dah kenyang makan lauk je..Hehe.. Takpelah, yang penting laki aku dapat gak makan nasi..ekekeke... Emm abis ke tak?? Confirm-confirm la x abis.. Balance nye aku buat breakfast pagi tadi..  Sampai sekarang kenyangnye..Erkkk Alhamdulillah..

7 comments:

AnneRaini said...

memang meriah sgt tu muzai...saka rajin ko dtg ke mlm tadi masak byk2 ni? hahaha

muzai said...

Haha tau xpe anne.. bila malas berminggu plak lamanya dapur tak berasap..Hehe

Aishah Amin said...

meriah betul..berapa orang yang makan ni??

Jemputlah ke blog saya #projek2ribu

BaTiK_PiNk said...

Ni dah macam makan kat restoren punye menu je ni.....huhuhu..meriah atas meja dgn macam2 lauk...

nuyui a.k.a miss YUI said...

Ehehehe smpai lupa nasi tu...

Ayu said...

hihihi...penah jadi dulu2 time mula2 kawin.hiksss... dah bertahun2 kawin ni dah ada skill sikit..hahaha.Tapi meriahnya laukkk...nyam-nyammm...sedap!

Umi Nazrah said...

sangat meriah tapi sayangnya nasi takda. berat nanang ni lupa tekan cook hehehee :D