Post Terkini

Monday, December 27, 2010

3-0 Tahniah Malaysia


tahniah pada skuad Malaysia
semalam score 3-0
mungkin semangat bermain di tanah air sendiri
juga semangat membalas semula setelah dikalahkan teruk oleh Indonesia 5-1 sebelum ke tahap ini
apapun daku bukan peminat bola sepak..
jauh sekali nk mengikut perkembangan bola sepak..
selalu kalo tgk bola menemani suami tercinta hanyalah menyokong pasukan yg x berapa nk terer..
heheh ataupun sokong kepada kumpulan yg ada ahli2nya bersifat kemachoan n keberanian..
lain sbb ?? tak dak

tp mlm tadi saya pun turut sama bersorak
gara2 terjebak dgn semangat en suami n my bro
tp xdela menghayati sgt permainan
just masa bersorak je
cuma ada accident yg x berapa menyukakan hatila
apa kes peminat Malaysia nk pancar laser ke pemain Indonesia..
lagi2 ke arah si penjaga gol..Marcus eh??betulkan kalo silap eh
x takut ke kalo dia balas balik masa kat Indon nanti..
jahat la korg2 ni.. buat nama buruk je kat Malaysia.
walaupun kite debik diorg 3 gol jgn lupa diorg penah debik kita smpi 5 gol..

hmm dan bila tgk en suami n my bro duk komen pasal pemain2 kita..
mana yg bagus mana yg tdk..
tiba2 terpikir plak apalah salah nye FAM wujudkan satu forum..ke dah ade??
bkn apa setahu aku bola sepak la yg paling banyak peminat fanatik
so dgn kewujudan forum ni peminat2 boleh la bg komen..
x kisah la yg menjatuh kan atau yg menaikkan
yg penting komen ikhlas..
iyela peminat tgk dr atas,dr kaca mata tv..
K.rajagopal just tgk kat padang je..satu level ngan dia.
so maybe ada terlepas pandang..
bukan apa benci betul dgn peminat2 bola ni..
bila mng bukan main disanjung2 lg..tp bila dah kalah
mcm2 bende kuar.. mcm yg tukang kutuk tu pandai sgtla main
hehehe.. en suami n my bro jgn terasa eh..juga peminat bola di luar sana
ini hanyalah sudut pandangan bkn peminat bola..
yg hanya melihat dari perspektif manusia biasa
Post a Comment