Post Terkini

Friday, December 31, 2010

Esok: Welcome 2011

2011


Esok tahun baru sudah menjelma.. so masing2 mesti sudah pasang azam kan..hmm anyway saya dah pasang azam 1 Muharam.. jadinya azam sama jela.. azam..xdela banyak sangat pun.. yg penting nak menambah bilangan ahli keluarga (moga2 diperkenankan dan dipermudahkan-Nya ..amin) n menambah asset. Tp kalo dah duduk s.alam ni saya x bolehla demand tinggi2.. beli sekadar yang mampu je.. InsyaAllah bolehla buat pelaburan . moga2 kedua2 impian, niat dan azam saya ni dimakbulkan.. Cuma kalo nk lebih2 target saya 5 tahun lagi.. sebab masa tu segala hutang sudah abis serentak.. InsyaAllah kalo murah rezeki, memang mcm2 la impian saya 5 tahun yg akan datang

Post a Comment