Post Terkini

Tuesday, December 7, 2010

so yummy...

entry kali ni adalah berkisar pasal makan saje...ohh kamu nak kata saya poyo, pun katala..aiman x kisah..huhu..biasala cuti2 sekolah , haruslah mencari bahan untuk update dlm blog..kang dh start sekolah takut plak x sempat2 nak menjengah blog..

alkisahnye, hari ni saya x tau nak masak ape.. bekfes saya cuma masakkan popia goreng je utk en hubby b4 dia g keje..pastu terus layan fb sambil ngemas2 umah.. hmm kalo en hubby keje mmg jarangla nk masak2 ni.. so dlm pukul 3 4 petang perut plak dh berkeroncong..nk masak nasi mmgla malas..bosan kot makan masakan sendiri hari2.. lg2 kalo nasi..huhu..sekali sekali nk gak tekak ni merasa western food..hehehe..mengada2.. so selongkar2 peti sejuk tu nampak ayam.. terus terpikir nak buat soto.. iyela, nasi impit segera pun x abis lg.. so bolehla kalo nk buat.. so terus sy masak nasi impit.. potong2 ayam jd kecik nk buat kuah soto n goreng ayam utk di siat2.. pastu suh adik g kedai beli kentang, daun sup, taugeh ngan cili..iyela nk buat bergedil n bahan2 sampingan lg kan.. so inilah hasilnye..

sedap tak??? hehe mmg sedap pun.. mana taknye rempah dia import dari batu pahat tau..hehehe


haaa kat bawah ni plak baru je kami sentap tadi..strawberry choc ngan blackforest cheese tu saya punya.. hehehe tamak sungguk kan.. choc banana my hubby nye n choc indulgence tu my bro yg punye.. tp diorg tak makan habis pun.. saya yg perabihkan..punyala tamak..
abaikan blackforest cheese yg hancur tu eh..

sekian..
Post a Comment