Post Terkini

Sunday, December 26, 2010

Anniversary kami

24 Disember hari tu kan anniversary perkahwinan kitorg.. hmm tp kami x celebrate pun. ntahle, x tau nak raikan cmne..kalo nk buat kat umah x leh pla..my bro ada..x romantik la..
apapun suami bg sesuatu sempena anniversary saya.. sungguh saya agak terkejut masa dia offer.. iyela x penah termimpi pun nk pakai kot.. lgpun masa tu ngah usha2 gak barang utk hubby tp x sangka plak saya yg dapat.. so pas ni kna usha barang lain la plak.. not for our anniversary.. but for his birthday..hopefully ada la budget nye..huhu

In dia...dia telah membelikan saya kaca mata hitam dari Bonia.. mula2 ingat dia main2 je.. sekali betul2 la plak.. thanks hubby..sgt2 terharu masa tu smpi x terkata apa..iyela, gaji suami pun biase2 je so mmg x harap apa2pun..dpat kasih sayang pun dh cukup.. kira kali ni saya dapat durian runtuh la jugak..

Post a Comment