Post Terkini

Monday, December 27, 2010

For the first time


Utk pertama kalinye..
saya men'servis' kereta milik sendiri..hahaha bukan kete baru pun.. 4th hand dah kot..
Utk pertama kalinye..
saya x bosan langsung duk kat bengkel lama2..kalo tidak mau bising mulut ni kat hubby tanya bila nk siap.
Utk pertama kalinye..
rasa sgt2 sayang kat kete ni..walhal kete 4th hand pun..tp sbb guna duit sendiri kan.. jadi sayang tu x dapat digambarkan
Utk pertama kalinye..
rasa x sayang duit pun nk melabur kat kete ni..
dan utk pertama kalinye..
mulut ni ringan je nak tanya itu ini kat en hubby apa mekanik2 tu buat kat kete kesayangan daku ni..

Post a Comment