Post Terkini

Thursday, November 21, 2013

manggo casablanca


Alhamdulillah berjaya buat manggo casablanca. Nak resepi ?? Sila-silalah terjah ke blog AMIE's LITTLE KITCHEN . InsyaAllah korang x kan menyesal.. Memang sangat sedap.. Lagi2 makan di cuaca yang panas dan dinikmati diwaktu minum petang. Aku dah try.. Korang bila lagi..

Cumanya janganlah simpan lelama ye.. Sebab resepi ni sekali ngan biskut crackers kan.. so kalau dah lama sgt korang boleh agak la biskut tu akan kembang kan.. Tapi untuk aku terpaksa la makan berhari2 sebab encik suami bukanlah penggemar dessert. certain2 je yang dia suka.. so memang pendapat aku kalau hari pertama makan selepas disejukkan memang rasa dia sangat mengancam. Sangat sangat mengancam. terbayang-bayang duk dekat beranda luar rumah walaupun hakikatnye terperangkap dalam banglo 5 tingkat ni.. selamat mencuba ...  :)


Post a Comment