Post Terkini

Friday, November 22, 2013

My kawan, my cikgu, my ustazah Pn Hanieda

Entry khas untuk pn Hanieda.. biarlah dia x baca pun. Tapi nak cite jugak.. Inilah kawan susah senang. Berkenalan masa mula-mula posting kat SMK Sultan Abdul Samad. Sekarang dah jadi Kolej Vokasional dah pun..Sama-sama mendaftar Sama-sama cari rumah dari tengahari sampaila ke maghrib. Alhamdulillah.. Masa xde kereta, sama-sama jalan kaki lalu taman ke sekolah.. setiap kali kami lalu, anjing menyalak-nyalak.. mula2 la, dah lama-lama dia dah cam dah.. bila dah pindah, masih berhubung tapi tidak berjumpa padahallllllll...... dekat je banting tu kak oiiiii....hehhe... majlis kawin dia pun xdatang sbb ada larian 1m1s. 

Dan akhirnye dua minggu lepas kami berjumpa kembali. Dipertemukan dirumah mertua beliau sempena majlis doa selamat dan akikah.. Alhamdulillah.. Jadi makcik dah nida.. 

Dialah ustazah saya, dialah kaunselor saya.. Selalu beri motivasi dan semangat. Alhamdulillah. Walaupun lebih muda, tetapi lebih matang pemikiran dan sangat komited orangnye.. Dan dia jugalah yang selalu masak untuk kami serumah.. 

sebelum balik.. memulangkan semula buku akta pendidikan awam yang dah lama terperap.. sorry nieda.. akak pinjam lama sangat

me n nieda.. x sangka dapat jugak kite jumpa.. walau plan selalu x jadi. sayang nieda lebih-lebih

kami kongsi cerita yang sama.. semoga kita sama-sama berpeluang menjadi ibu terbaik ye. Amin.
Post a Comment