Post Terkini

Friday, November 22, 2013

Top 18 Blog Popular di Malaysia

Jalan-jalan, window shopping  blog orang tersinggah dekat denaihati.com . kat situ dia ada senaraikan 18 blog yang popular di Malaysia untuk tahun 2013. Tapi banyak yang aku x pernah singgah. hehe.. so kat sini aku senaraikan lah blog nye ye

Senarai top 18 Popular Blog Malaysia MSMW2013

Senarai Top 18 Popular Blog Malaysia MSMW2013 (Sumber – Anarm.net)
  1. Favourite Auto Blog – ArenaKereta.com (PR2) 
  2. Favourite Innovative Blog – Ariffshah.com (PR4)
  3. Favourite Business Blog – AbangEnsem.com (PR3)
  4. Favourite Celebrity Blog – ZarulUmbrella.com (PR3)
  5. Favourite Music& Entertainment Blog – SuaraPeople.com (PR2)
  6. Favourite CSR Blog – Kucing.my (PR2)
  7. Favourite Educational Blog – OhCikgu.com (PR2)
  8. Favourite Foodie Blog – PlacesAndFoods.com (PR3)
  9. Favourite Gossip Blog – BeautifulNara.com (PR4)
  10. Favourite Photography Blog – AzmanIshak.com (PR2)
  11. Favourite Gadgets Blog – Amanz.my (PR6)
  12. Favourite Political Blog – Stephendoss.blogspot.com (PR3)
  13. Favourite Shopping Blog – KZNabihah.com (PR2)
  14. Favourite Sports Blog – Legendnetball.com (P1)
  15. Favourite Travel Blog – FaizalFredley.com (P1)
  16. Favourite Lifestyle Blog – AkmaOmar.com (PR1)
  17. Favourite Micro Blog – HafizRahim.com (PR1)
  18. Most Creative Blog – Denaihati.com (PR4)
Kalau tengok dari 18 blog yang tersenarai, cuma 5 je yang berwarna merah.. Haaa maknanye apa tu?? hehehe maknanye 5 blog tu je yang aku pernah singgah.. Yang lain tak tersinggah lagi.. So senarai dah ada pas ni aku cuba singgah mengikut kerajinan
Post a Comment