Post Terkini

Thursday, November 21, 2013

Marriage

kecik-kecik dulu.. masa zaman sekolah rendah, zaman berhingus katanya.. bila tanya sape nak kawen ?? sume geleng-geleng x mau kawin..  iyelah mana paham makna kawen.. tp bila meningkat remaja alkisah bila ditanya sape nak kawen.. masih ada yang geleng-geleng.. tapi aku geleng-geleng angguk-angguk.. best woo kawin lagi-lagi bila bila dapat bayangan best je dari novel2 jiwang tu...

Dah pandai feeling lebih2 dah.. sape tak nak jadi macam cincin ni kan.. the two become one ..rugi-rugi kalau x kawen sebab pada aku perkahwinan ni adalah satu proses saling melengkapi.. hahah x caya cer try nikah.. tapi jangan plak kalau rasa x best cerai plak.. memang kurang siumanla..

kredit from google

Bila nak kawen ni plak mesti lah ada nasihat dari orang yang makan garam.. yang lebih tahu pahit manis dunia rumahtangga.. macam kata-kata makcik ni. Haa dah dengar , so pikir lah baik buruk nye.. Insya Allah sehinnga ke Jannah.. Aminn

# jom tengok zaman kita kanak-kanak di sini .. yang lahir era 80-an je ye
Post a Comment