Post Terkini

Friday, February 25, 2011

Makcik kaya..

pic dicapture sendiri tuan empunya blog

Korang penah tak dapat duit berkepok2 macam aku ni haa.. dlam sehari berpuluh not 50 n not 100 yang ada kat tgn korang.. belum kira lagi dengan not 10, 5, or 1.. huhu buat mereka2 yang jarang dapat pegang duit sedebuk macam ni haruslah berdebar2 cam aku ni..takut bebenor duit hilang or jumlah nye kurang.. huhu tapi korang jgn salah paham, aku xde buat bisnes yang x elok. semuanya elok2 belaka.. huhu sbb tula mmg sangat beruntung dan bertuah sesapa yang jadi cikgu ni.. hehehe...
tp jgn cakap plak korang terus berhenti keje nak apply dpli or kpli n sewaktu dengannya ye.. sebab duit kat atas ni mmg duit aku tp hanya sementara waktu sahaja.. alkisahnye aku kna pegang duit pengawas yang nk pergi camping. 80 orang pengawas sesi ptg.. satu kepala rm125..so korang kirala sendiri.. huhu pic ni pun aku capture last week.. tp x berani nk post entry ni terus sebab takut penggodam2 diluar yang boleh curi maklumat aku..pastu terus cari rumah nak amik duit ni.. huhu naya nanti nanti nk kena ganti..tp skrg ni duit tu dh selamat pun dlam bank...
dan sebab pengawas jugakla next week sabtu n ahad aku akan ada di PD. ada kursus pengawas.. beruntung tul diorg ni.. kursus dekat apartment bkn kat hutan.. so smbil2 mengawasi diorg, cikgunye ni pun leh la bercuti2 sekali.. tp tanpa en suami la..hehehe..
k, daa...

No comments: