Post Terkini

Tuesday, February 1, 2011

Menu berbuka saya

entry kali ni dah lapok tp tetap nk pos jugak.. hari isnin lepas aku puase.. huhu br nak ganti kot.. ada 15 hari kna ganti.. huhh banyak betul..so inilah menu berbuka + makan malam utk en suami.. ikan siakap bakar (tp bkn dlm daun pisang), sayur campur, timun n kek pisang..itu sahaja.. oleh kerana baru mula puase balik haruslah aku melantak tak ingat.. adala 3 kali menambah..en suami makan sikit je sbb lepas tu dia nk g main futsal..tp dah warning awal2 balik nanti dia nk makan lg.. aku pun okjela.. iyela, ikan siakap tu aku masak seekor utk aku, en suami n my adik.. kang kalo dia x nak makan lg membazirla plak xde sape nk perabih..


menu kami..simple je.. dua lauk sudah..

inilah rupa ikan siakap bakar aku..resepi my k.lang..serius sedap
sayur campur

sekian..

Post a Comment