Post Terkini

Thursday, January 30, 2014

the result

waaaa... sedih giler.. ingatkan hari ni dah boleh discharge..tp rupa2nya x boleh lagi.. dr kta condition aku agak teruk.. rahim dah frozen.. rahim dah melekat antara satu sama lain.. perlekatan yang sgt kuat.. cuma baiknye tiub dua2 tak blok.. nk sedih ke, nk nangis ke aku pun x tau.. berserah je la.. kuasa Allah lagi kuat kan.
so petang ni dr nak tengok condition aku lagi.. kalau ok bolehlah kot kalau nak balik..kalau tak  bermalam di sini lagila.. sadisss.. padahal dh siap camtik2 dah nak balik.. tp dengan syarat aku x kemana2.. means x balik n9 la..
haishh stok baju sume dh abis ni.. camno la hai..
Post a Comment