Post Terkini

Tuesday, January 28, 2014

warded

Ok.. bersiaran dr pantai hospital.. 2nd day di hospital.. ptg ni kul 4 akan buat laparoscopy.. kul 8pg kna start puasa.. aduilaaaa tp nape nurse x hantar air panas lagi.. nak alas perut camne.. nak minum milo kot.. dah le malas td puas aku membuang..
Fleet phospho-soda
Inila rupa ubatnye.. lagi dahsyat kot dr ubat peluru.. Fuhh baru sebut.. sampi pun airnyr.. sempat la bersahur gajah.. hehe.. makan mini bun 2 ketul ngan air milo je..Alhamdulillah..

Tgk orang sebelah dah operate rasa excited plak.. sakit ke tak ye.. hmm takut?? InsyaAllah tidak..  dah smpi stage ni rasanye xde apa nk ditakutkan. Yang penting minta pada Allah agar dipermudahkan dan janganlah disukarkan..

Owhh hospital pantai kan mahal kan..cmne aku leh masuk sini.. Alhamdulillah dapat masuk dengan insurans prubsn takaful.. kalau bayar sendiri jujur cakap mmg x mampu..duit yang ada simpanan tuk ivf je.. lain2 kos x tertanggung rasanye.. so upgrade untuk bilik je la.. insurans aku entitled utk 4 bedded je.. so upgrade pada single room. Malangnye bilik penuh..so utk sementara duduk dlm 2bedded je.. so nanti bayar difference je la..

Aishhh panjang plak aku melalut. Doakan aku ye.. mudah2an lepas operation bolehlah aku conceive naturally.. tapi kalau kata takdir aku bukan sedemikan, aku redha je. Mungkin rezeki aku utk mendapatkannya dengan cara lain.

Owhh buat kawan2 senasib, tips aku untuk positif ialah hebahkan pada org sekeliling anda yg terdekat. Maksud aku kalau kite bekerja bgtau bos kite, cerita dengan kawan2.. walau ada yang x ambil port tp kita pasti dapar tgk kawan2 yang mendoakan. Alhamdulillah.. ok stop sini.
Bye bye
Post a Comment