Post Terkini

Sunday, March 20, 2011

1st GA "Saya Follower m@m@ t0meLL"

ok, saya nak join GA ni.. sesapa yang singgah blog ni blh la usha pemilik GA di sini ye.. so korang akan dapat info yang lebih lengkap..


kalau korang klik gambar kat atas pun korang boleh terus direct ke link empunya GA.. so saya nak ucap t.kasih pada cempaka kuning sebab sudi tag saya as referral..

info ringkas mengenai GA
  • GA ni akan berlansung dr hr ni 19 Mac - 19 April (ngam2 1 Bulan)
  • 3 pemenang bertuah (cabutan bertuah secara manual)
  • Refferal terbanyak
so saya nak tag
Azue
Anne
Fashya

sape2 nak join pun boleh.. jgn lupa saya sebagai referral korang ye , id: aizyan... bukan muzai tau

1 comment:

..m@m@ T0meLL.. said...

slm..
m@m@ t0meLL dtg cek ni
sume ok n tq join
sbg balasan dh folo back n klik 1nuff n 1hb utk sis :)