Post Terkini

Wednesday, March 2, 2011

Pelupa

Bak kata Nazmi dlm Raja Lawak "Aku lupa aku lupa, lupa, lupa lupaaaaaaaaaaaaaa.... " Fitrah manusia mmg seorang yang pelupa.. tp rupa2nya sgt2la perit bila berurusan dengan orang yang asyik lupa je...

mungkin korang rasa bende ni normal je.. kalo lupa, minta maaf pastu settle kan bende yang korang lupa tu atau pun semudah yang dilakukan oleh Nazmi Raja Lawak utk dijadikan bahan gurauan.
Benci tau hari tu.. bengang tahap gaban gak la... bagi arahan masa hari isnin tp bila hari selasa dah lupa.. bila jadi cm tu nampak sgt la cam aku plak yang x jalankan tugas.. perasaan masa tu mmg x boleh nak digambarkan la..

macam kat gambar ni la... tp sib baik la hati ni kata..xpe2 dia ketua..aku hanya yg menurut perintah.. so blah dr situ..pastu tenangkan hati smbil keluarkan air mata..hehe bukan sedih tp sbb kemarahan yang amat.. sebab tu aku x suka nk marah2 student.. takut terkeluar plak air mata ni ha... so apa motif citer ni?? korang paham sendirila.. malas nk tulis panjang2


Post a Comment