Post Terkini

Friday, March 18, 2011

WinTer VacAti0n giVeaWay

sempena percutian tuan empunya blog, dapatla saya menjoinkan diri dalam GA.. untung nasib, menang hadiah.. dari over d sea tu...hehe..so pada sesapa yang nak join, selamat mencuba ye.. doakan la kite sama2 ada luck ye..

Syarat-syarat penyertaan:

1. menjadi f0ll0wer kepade belog - Done
2.letakkan banner di sidebar belog dan entry - Done
3. tulis satu entry mengenai giveaway ni -
saya pilih

bAck t0 naTurE in IreLand

kenapa saya pilih tajuk ni?? ntahla.. maybe sebab word 'nature' tu telah mengikat hati utk memilih entry ni.. yeaa saya memang suka nature.. sebelum baca entry dah terpikat, apatah lagi bila dah baca.. dengan gambar2 yang mengujakan.. wowww.. its amazing kan.. bila la dapat menjejak kaki ke sana..sob sob sob.. alahai, kat malaysia pun x abis jalan dah kecoh nak g jauh2.. hehehe
ok, berbalik kepada topik.. saya suka keindahan alam.. bila tengok laut, hati ni jadi tenang je..saya boleh mengelamun x hirau yang lain.. lagi2 kalo dapat tgk sunset.. subhanallah.. tuhan saje yang tau.. dengan bunyi ombak lagi..memang best la..
lagi satu, suasana ni boleh timbulkan suasana romantik tau..kalo datang dengan pasangan memang bestla.. tgk warna birunya laut, damainye alam, sometimes dapat tgk nelayan balik dari tangkap ikan..oppss..kat sana ada ker??saya x taula..

DONE

4. pilih satu gambar yang paling korang nampak menarik pemandangan nyer dalam entry ditulis

tpkan walau saya bercerita tentang laut, saya nak pilih pic ini sebagai pilihan hati

sebab : suasana nye ceria.. dan saya suka gambar happening kawan2.. memang cantik..
DONE
5. tag giveaway kepade 5 rakan blogger -DONE

saya tagged - wanie, anne, fahsya, azue n azyan... semua saya dah inform dalam Fb..biar cepat diorang tau..hehhe

so utk maklumat lanjut, korang leh klik pic banner kat entry ni or sidebar. atau nak senag klik sini

tarikh tutup : 15th APRIL 2011

1 comment:

Siti Hajar said...

makaceh join yek! gudluck!

=)