Post Terkini

Tuesday, March 1, 2011

01 March 2011

Sedar x sedar dah msuk bulan 3 dah yeaa... cepat betul masa berlalu.. dan 2 bulan yang sangat membizikan.. serius cakap.. tdo pun cam tak cukup je... hari2 mau tdo bila jarum pendek nak tunjuk kul 1.. kadang2 smpi kul 2.. kesian en suami.. huhu xcukup kasih sayang.. selalu bila dia dah tdo baru la pn isteri masuk tdo.. kalo si isteri masuk tdo dulu, terus x sedar apa dah..
hmm minggu ni ada camping pengawas plak.. bila la nye leh rehat2 hujung minggu ni.. hmm tp bila cuti weekend pun cam tak cuti je.. terpaksa membebankan diri membuat keje sekolah yang menimbun2. haa sapa kata keje cikgu ni senang.. hidup mati korang ngadap keje sekolah yang x abis2 je... berbaloi la ngan gaji yang korang kata tinggi sangat tu.. anggap jela yang 'mahal' tu sebagai payment utk ot kami ni yang tak nampak ni..
hmm kadang2 menyesal plak tunjuk sikap proaktif ni..orang kata sume yess.. sekali dua je kata no.. tapiiiiii... masa muda2 la nak kumpul pengalaman kan?? kalo xde pengalaman sampi ke tua la kite x tau apa.. lagi2 la sekarang dunia it.. sekolah pun skrg pun hanya terlibat ngan pelajar je.. tp sume bende.. hmm xpela, sementara masih sendiri ni leh la berkorban masa sekejap..

oppss terlebih sudah.. patutnye masuk 01 March aku buka cite baru.. tp ni dok cite bende2 dah lepas plak..huhu

Post a Comment