Post Terkini

Sunday, May 8, 2011

Birthday mak dan kembar beliau

Ok kawan2 mari mari rapat2... hehe xde apa saje je nak bagitau.. mak saya kembar.. saya pun kembar.. anak buah saya pun ada kembar.. so kami ni keturunan kembar..hehehe.. tp semalam birthday induk icham saya aka kembar mak.. pelik tul la.. sebab birthday mak 11 mei, tp kembar nye 7 mei.. saya memang x paham.. maybe kembar bulan je kot (pada firasat saya la) owhh nak tengok gambar kembar mak??? ok ok.. sila lihat di bawah
Inilah dia kembar mak.. gambar saya amiik dari fb beliau.. hmm x pernah pun tau mak ada kembar sampai la majlis kahwin mak teh dulu.. tp masa tu macam pelik je.. buat tak tau je.. owhh masa tu saya tgh tunggu result spm..

Rupa2nya mak ngan twin nye x pernah bersama.. twin dia org lain jaga.. sebab apa?? saya pun kurang pasti.. cuma saya boleh katakan diorg ni kembar x seiras.. x caya?? tengok plak pic emak..

ok..so tadi tepon mak.. wish happy mother's day kat mak.. pastu tanya la mak nape birthday x sama.. memang lahir bukan hari yang sama ker?? so mak pun explain la kat saya.. mak kata yang register kelahiran induk isham bukan arwah atuk.. tp ayah angkat dia.. mak pulak atok yang register.. cuma mak pun x pasti sape cmne date boleh lain.. sama ada salah sorg terawal atau terlambat.. mak pun x pasti.. jadilah sorang 7 mei, sorang lg 11 mei.. apa yang pasti kedua2nya lahir dalm bulan mother's day...

No comments: