Post Terkini

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru


Hari ni bersamaan 16 Mei 2011 bermakna sudah 3 kali saya meraikan sambutan hari guru untuk diri sendiri. Jika zaman sekolah, mendengar guru2 menyanyikan lagu hari guru dengan penuh semangat, tp kali ini saya pula berpeluang.. bertuahnya diri.. selamat hari guru kepada semua teman2 seperjuangan.. guru2 saya kini telah menjadi rakan sejawatan.. alhamdulillah..
selamat hari guru kepada semua guru saya di mana saja anda berada.. jasa kalian amat dihargai. terima kasih cikgu.
cikgu khalid ( guru kh saya djh 6)
cikgu ramlan ( guru mate -djh 6 )
cikgu mazlan (guru bm - djh 4,5 )
cikgu jamaluddin (guru bm - djh 3)
ustazah juliana (guru agama -djh 6)
cikgu aziz (guru bm -djh 6)
teacher maria (guru bi -djh 6)
cikgu azizah (guru sejarah-ting 1)
cikgu norashikin (guru bm-ting 3)
sir nazir (guru bi -ting 3)
cikgu ahmad nizar (guru sains,mate -ting 3)
cikgu ismail embung (guru geo -ting 3)
cikgu norzana (guru bm -ting 4,5)
cikgu rosiah (my warden, guru sejarah ting 5)
cikgu arbaie (guru add math ting 4,5)
teacher gerija (guru bi f4)

dan ramai lagi bekas2 guru saya.. hmm nama ingat2 lupa, tp insyaAllah bila muka saya tetap dihati.

dan tidak lupa kepada semua pensyarah saya di uitm dungun, uitm s.alam dan usm penang..

TERIMA KASIH :)

**ini adalah schedule entry.. skrg saya sedang sibuk menguruskan guru2 untuk berarak ke dewan.. sedihnye x dapat join sebab kena handle pengawas.. sob sob :((**


No comments: