Post Terkini

Monday, May 23, 2011

Nokia CS3


Thanks en hubby.. x sangka akan miliki handphone secanggih ini.. sebelum ni hanya memiliki basic hp sahaja.. smlm baca metro ada iklan hp samsung.. cakap ngan en suami hp tu murah je.. pastu dia kata "nanti abg belikan". hehe dah seronok la konon..

tp fikir punya fikir cam kesian plak kat hubby.. dari pau dia hp baik saya pau dia baju kurung.. huhu baju x cukup nak g keje.. tp en suami kata baju saya dah banyak.. jangan ngangade katanye.. huhu sedih sudah..

pastu masa nak g tesco tanya en suami betul2 ke dia nak belikan hp.. last2 dia bukak rahsia.. sebenarnye dia nk belikan hp utk birthday saya julai nanti.. tp dia kata saya ni mcm tau2 plak request dia utk belikan hp.. hehehe padahal saya saje je cakap2.. tp dalam hati memang terniat pun..so kiranya ni hadiah birthday in advance le.. mekacih abg.. suka sangat2.. macih banyak..




Post a Comment