Post Terkini

Monday, May 16, 2011

Hari ni hari saya

Happy teacher's Day...
diucapkan kepada semua cikgu cikgi di Malaysia..
Yeaa saya sentiasa menanti-nanti hari ini..
so sepanjang perkhidmatan sudah 3 kali menyanyikan lagu 'Guru Malaysia'
inilah yang dinanti2kan..

kalau dulu zaman sekolah hanya mengikut guru2 saya menyanyikan lagu keramat ini
sambil berdetik di dalam hati saya nak nyanyi lagu ini suatu hari nanti
alhamdulillah akhirnya tercapai juga
dan dari dulu sampai sekarang masih meremang bulu roma bila nyanyikan lagu istimewa ini..

owhhh bila hari guru, kami para guru haruslah sporting kan..
membuat persembahan khas utk pelajar2 kami
almaklumlah selama ni sentiasa serius
so utk sekali setahun apalah salahnye menukar diri 360 darjah..
hehehe

bergambar dulu sebelum bersamba
ini dia.. penari2 smks9 sesi petang..huhu
hahaha... sgt x sangka saya boleh sporting mcm ni.. kami nyanyi lagu Bossanova..

owhh pic masa show xdela plak.. iyela, xkanlah sambil joget nak bergambar plak kan.. xpenah dibuat orang pun.. apapun, bila dah abis show terus lari g tukar baju semula... dan penampilan juga berubah.. hehe


Post a Comment