Post Terkini

Monday, May 16, 2011

Thanks to all

Thanks to all my student for the gift.. Actually saya x sangka pun boleh dapat hadiah drpd student.. walaupun dlm hati bila tengok kengkawan dapat, terdetik juga dlm hati " aku x dapat ker" hehehe bukan la maksud kite ni materialistik.. tp yela bila org lain dapat, kita mestilah terasa kan.. huhu

sebenarnya saya merasakan saya bukanlah seorang guru yang glamor atau dikenali dikalangan pelajar.. sebabnye saya close ngan mana2 student pun.. nak duk borak2 pun x reti...ntahle, tak reti nak bermesra2 ngan pelajar..apapun saya sgt2 menyayangi student saya.. kalau caranye elok, diorg sume sgt baik dan mendengar kata..

opps entry kali ni ada banyak gambar ye.. jgn muak tau.. biasala inila modal utk menambah entry dalam blog.. so layan kan aje..

ini adalah kad pertama drpd pelajar.. ketua kelas yg saya jaga.. Abdul Hamid.. dia ni sgt bagus.setiap kali nampak dia mesti saya selalu doakan dia.. owhh bukan nak berat sebelah.. tp dengan sikap dia yang sgt komited terhadap pelajaran, buat saya sgt kagum ngan dia.. bukan saya sorg je tau.. ramai lagi cikgu2 yang sebut tentang dia.. pendek kata bila cite pasal dia sume cikgu duk puji la..

Adam Shah.. from my kelas gak.. tak berapa banyak cakap.. tp bukan la low profile..Thanks Adam

owhh normah.. saya tak mengajar kelas dia pun.. tp saya guru pengawas beliau.. dia bagi pasu seramik.. thanks normah

Ini plak dari Izqandar.. bekas anak yang saya ajar.. sblm ni dia kelas KRK4 tp bila ramai yg pergi SBP or MRSM dia naikla KRK3.. tp KRK3 saya takeover kejap..sebab cikgu geografi diorg cuti bersalin.. masa suruh dia jawab soalan bukan main bengang dia sebab saya panggil nama ayah dia, Borhan.. sorilah Iz cikgu ingat nama kamu tp bila sebut tersebut nama ayah kamu plak..hehe.. Apapun thanks... lagi2 bila dapat TUPPERWARE...

Yang ni Siti Syahirah yang bagi.. thanks ye.. yang paling saya suka bila dia tulis dalam kad... I love Geografi.. Alhamdulillah.. seronok saya.. bermakna saya berjaya tarik minat pelajar untuk subjek ini.. :)

hehe.. ini bukan dari pelajar pun..Dari kak Rosyati.. kitorang buat tukar2 hadiah.. dan saya dapat rice cooker... hehehe.. suke suke..

Hmm banyak lagi kad dan hadiah dari pelajar.. tp malas nak upload.. connection slow sgt.. apapun inilah hadiah yang saya dapat bila dah bukak pembalut nye..

sebahagian yg dapat dicapture

from Adam Shah

variety of chocolate from izqandar, ikmal, adam farid, shahirah, datin ruhaya, madihah n d geng dan ferrisa..

gift from aliffi

dr ikmal.. thanks.. tambah lagi koleksi saya ikmal..

from sharifah rose :)

Bertambahlagi my collection.. n thanks give me the STABILO n PEN.. memudahkan my work.. sayang u all..

From Madihah n d gang.. Thanks.. syg nak makan this choc tau.. penuh makna..

From aliffi..i like.. thanks aliffi.. dalam kelas jgn banyak cakap sgt ye :)

No comments: